Variables Globales

¿Alguien sabe cómo pasar a ON las Variables Globales? Es decir, realizar esto: php_flag register_globals ON.
Espero respuesta. Gracias.

Create a file called
info.php
And add the following to it

<?php phpinfo(); ?>

Then check whether Global Vars are enabled

The code you posted does that

php_flag register_globals on

@luisjmartinezj1
¿puedes publicar una captura de pantalla de tu problema?

sí, para que podamos entender su problema.

En la parte superior (el cabezal) debería cargarse una imagen que ingresa el mismo estudiante.

¿ Será una configuración en el servidor que no está activada? Lo pregunto porque en local todo funciona perfecto. Espero respuestas. Saludos.

If you check PHP info for the usage you required.
If it is off then we cannot modify it individually for users.
Normally using .htaccess you can make small changes to values.

Ok Thanks Infinityl.
Now, I’m using files to save the images that users upload. What kind of permissions do these files require to access these images?

644 maybe by default?

Ok. Lo voy a probar. Gracias de nuevo.

Nada resulta.
¿Alguien sabe cuáles son los permisos para las carpetas y ficheros de las imágenes guardadas en hospedajes gratis de 000webhost ?
Espero la asesoría de los expertos, ya que me interesa ayudar como AFILIADO a 000webhost y creo que con mi site: https://evaedu.000webhostapp.com/, puedo hacerlo. Es decir, ustedes
me ayudan y yo los ayudo. Es una relación de Ganar-Ganar. Gracias.

Nothing results.
Does anyone know what are the permissions for the folders and files of the images saved in free hosting of 000webhost?
I await the advice of the experts, since I am interested in helping as an AFFILIATE to 000webhost and I believe that with my site: https://evaedu.000webhostapp.com/, I can do it. That is, you
They help me and I help them. It is a Win-Win relationship. Thank you.

Try 755 :slight_smile:

Thanks ckhawand. I tried again The 755 in the Directory and in the Files, does not work for me. I also tested it separately, that is, Directory with 755 and Files with others like: 777, 644, 755 and nothing.